Aangekomen in canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu Aangekomen in canada - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu

Aangekomen in canada

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

31 Augustus 2015 | Canada, Vancouver

Gisteren na een lange vlucht van 9:40 uur aangekomen in Vancouver! toen we door de douane waren geweest de koffers opgehaald, en toen mijn studentenvisum opgehaald, ik dacht dat dit een paar minuten duurde, maar het duurde minimaal een uur want het was super druk! maar ik was op tijd, want toen ik klaar was was de rij 2 keer zo lang! Visum aangevraagd, op naar de huurauto, wat een heerlijke stoelen haha ;) op naar het hotel, auto geparkeerd, lekker gedouht en de stad in om wat lekkers te gaan eten, we moesten even zoeken maar op een gegeven moment een heerlijke hamburgertent gevonden! na het eten nog een beetje in Vancouver rondgelopen en toen we eindelijk de weg naar het hotel hadden gevonden, die we niet meer wisten... lekker naar bed gegaan en bijna 12 uur geslapen! vandaag gaan we de stad wat verder verkennen maar zometeen eerst lekker ontbijten, want ik heb al weer honger :)

  • 31 Augustus 2015 - 14:19

    Susan Van Zelst:

    He Jeroen,

    Wat leuk om je zo te kunnen volgen! Heb je al bij mijn favorieten staan hoor! Veel plezier vandaag en voor zometeen: eet smakelijk!!!

    Groetjes uit benauwd Nederland!
    Susan

  • 31 Augustus 2015 - 14:35

    Els:

    Was een leuke lange dagje!!!!! En we weten nu waar ons hotel staat!!!

  • 31 Augustus 2015 - 18:18

    Mitchel Van Zanten:

    Super leuk Jeroen!
    Nogmaals heel veel plezier daar en houd ons verder op de hoogte!

    Groetjes uit Sprang-Capelle!

    Mitchel

  • 31 Augustus 2015 - 18:27

    Michelle:

    Hey broertjeee♥

    Ik heb me al aangemeld hoor om je te kunnen volgen! Ik wil je heel veel plezier wensen en we houden contact!!

    Liefs Michelle

  • 31 Augustus 2015 - 19:22

    Opa En Oma:

    Hallo Jeroen,wij vinden het heel fijn om je reisverslag te lezen....wel blijven schrijven hé!!!! Liefs Opa en Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Hallo, Ik ga 10 maanden naar Canada, hier ga ik een high school doen en een golfopleiding. tijdens mijn verblijf woon ik in een gastgezin die naast de school wonen, lekker dichtbij haha. Vancouver Island is het eiland waarop ik verblijf, het plaatsje heet Qualicum Beach. ik ga via hier iedereen op de hoogte houden van wat ik aan het doen ben en heb gedaan en hoe het gaat op school. Groetjes Jeroen

Actief sinds 21 Mei 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 3987

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 01 Juli 2016

canada

Landen bezocht: