de eerste maand en schoolweken zitten erop - Reisverslag uit Qualicum Beach, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu de eerste maand en schoolweken zitten erop - Reisverslag uit Qualicum Beach, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu

de eerste maand en schoolweken zitten erop

Door: Jeroen van den Berg

Blijf op de hoogte en volg jeroen

07 Oktober 2015 | Canada, Qualicum Beach

de eerste schoolweken zitten erop, en ook de eerste maand. ik had verwacht dat het wel erg wennen zou zijn, maar dit viel reuze mee. ik heb al veel nieuwe mensen leren kennen en ook op de golfbaan voelt het alsof ik er al jaren kom. de klassen zelf gaan goed, maar het is wel erg lastig om alles goed te volgen als er iets wordt uitgelegd in het engels, maar dat gaat al beter na een paar weken. vandaag ga ik voor het eerst naar de sportschool hier, ben erg beniewd! het golfen is erg intensief, iedere dag ben ik minimaal 3-4 uur bezig en sommige dagen nog meer, uurtje of 6. in het gastgezin voel ik me ook al thuis, ze zijn zo aardig, en het is ook erg gezellig. ik ga nu beginnen met school, doeiiiii!!

  • 07 Oktober 2015 - 19:52

    Els:

    Nou Jeroen...leuk ...weer zo.n blog.

    Hoop dat de sportschool leuk is en op school.....dat gaat je zeker lukken...fijne schooldag en ik hoop op snel weer een blogje van je. ...liefs mama

  • 07 Oktober 2015 - 20:11

    Rian:

    Hey Jeroen, leuk weer een stukje in de blog....fijn dat je het zo goed naar je zin hebt , en hoe leuk is het om nieuwe mensen te leren kennen, je foto's vertellen veel...echt heel mooi....school in Engels pfffff..misschien soms moeilijk maar zeker de moeite waard...zo'n mooie ervaring......zo fijn dat je al zo thuis voelt....en dat het zo gezellig is....hoop je snel een keer op Skype te spreken......by the way wat zit je haar leuk....kapper geweest

  • 07 Oktober 2015 - 23:26

    Jeroen Van Den Berg:

    inderdaad naar de kapper geweest, was er niet zo blij mee haha, de zijkant bij mn oren was heel kort en bovenop was het nog lang...

  • 07 Oktober 2015 - 23:26

    Jeroen Van Den Berg:

    inderdaad naar de kapper geweest, was er niet zo blij mee haha, de zijkant bij mn oren was heel kort en bovenop was het nog lang...

  • 07 Oktober 2015 - 23:26

    Jeroen Van Den Berg:

    inderdaad naar de kapper geweest, was er niet zo blij mee haha, de zijkant bij mn oren was heel kort en bovenop was het nog lang...

  • 07 Oktober 2015 - 23:26

    Jeroen Van Den Berg:

    inderdaad naar de kapper geweest, was er niet zo blij mee haha, de zijkant bij mn oren was heel kort en bovenop was het nog lang...

  • 08 Oktober 2015 - 13:42

    Opa En Oma:

    Blij iets van jouw te horen.
    Fijn dat het zo goed gaat .wij hebben veel plezier van bruce.
    WIJ HEBBEN van daag
    jouw kostje gegeten,bruine bonen met spek.
    wat fijn met zo;n leuk gastouder gezin,en nog bedankt voor het sturen van die mooie foto;s.

    Heel veel liefs OPA EN OMA.



  • 08 Oktober 2015 - 18:07

    Susan:

    He Jeroen!!
    Goed om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt!
    En goed bezig hoor.... sportschool, golfen... Straks kun je door de brievenbus terug naar huis! Hihihi...
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Hallo, Ik ga 10 maanden naar Canada, hier ga ik een high school doen en een golfopleiding. tijdens mijn verblijf woon ik in een gastgezin die naast de school wonen, lekker dichtbij haha. Vancouver Island is het eiland waarop ik verblijf, het plaatsje heet Qualicum Beach. ik ga via hier iedereen op de hoogte houden van wat ik aan het doen ben en heb gedaan en hoe het gaat op school. Groetjes Jeroen

Actief sinds 21 Mei 2015
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 3995

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 01 Juli 2016

canada

Landen bezocht: