canada - Reisverslagen van jeroen van den berg - WaarBenJij.nu canada - Reisverslagen van jeroen van den berg - WaarBenJij.nu

canada

Ik ga hier 10 maanden naar Qualicum Beach, hier verblijf ik in een gastgezin en ga ik een high school doen en een golfopleiding.

Recente Reisverslagen:

07 Januari 2016

het nieuwe jaar is begonnen

23 November 2015

weerberericht: sneeuw

16 Oktober 2015

de herfst is begonnen hier in canada

07 Oktober 2015

de eerste maand en schoolweken zitten erop

10 September 2015

eerste en tweede schooldag
jeroen

Hallo, Ik ga 10 maanden naar Canada, hier ga ik een high school doen en een golfopleiding. tijdens mijn verblijf woon ik in een gastgezin die naast de school wonen, lekker dichtbij haha. Vancouver Island is het eiland waarop ik verblijf, het plaatsje heet Qualicum Beach. ik ga via hier iedereen op de hoogte houden van wat ik aan het doen ben en heb gedaan en hoe het gaat op school. Groetjes Jeroen

Actief sinds 21 Mei 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3994

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 01 Juli 2016

canada

Landen bezocht: