weerberericht: sneeuw - Reisverslag uit Qualicum Beach, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu weerberericht: sneeuw - Reisverslag uit Qualicum Beach, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu

weerberericht: sneeuw

Blijf op de hoogte en volg jeroen

23 November 2015 | Canada, Qualicum Beach

het is alweer meer dan een maand geleden dat ik een verslag heb geschreven, dus het is weer tijd voor een nieuw verslag.

Het weerbericht voor komende week was gisteren op tv, de winter komt eraan! temperaturen s'avonds al een aantal graden onder het vriespunt en overdag zal het niet warmer dan 5 graden worden. Sneeuw wordt ook al verwacht, maar hetgene wat er nu uit de lucht valt is vooral regen.

Op school zit de eerste periode er ook op, wat gaat de tijd snel! in het begin van het schooljaar leek het nog lang te duren voordat ik op skireis ga, en dat de kerstvakantie begint, maar dat is nu nog maar 2-3 weekjes verg weg.

Ik ben door school vorige week ook gevraagd om schoolfotograaf te worden, dus foto's maken bij wedstrijden van schoolteams met bijvoorbeeld voetbal, en om alle sportteams te fotograferen. Wanneer we een uitstap hebben moet ik ook foto's maken, deze zullen worden gebruikt in de reclamefolders van school, de website en ze worden in het schoolkantoor opgehangen.
Ik heb vorige week ook de site voor de golfschool afgemaakt, ik vind hem zelf erg goed gelukt, neem een kijkje door op deze ( http://kwalikumsecondarygolfprogram.weebly.com/ ) link te klikken.

Ik ga nu weer verder op school, tot snel weer!

  • 23 November 2015 - 19:50

    Rian Van Zelst:

    Hoi Jeroen, wat een leuke berichten allemaal, schoolfotograaf wauwww... Hoe leuk is dat!!! Ik ben trots op je...je doet het super .......en de website ziet er ook erg mooi uit...knap hoor...Laat die sneeuw maar komen toch? Die regen is ook maar niks!!! Spreek je snel weer, dikke knuffel je tantetje

  • 23 November 2015 - 21:08

    Mama:

    heee wat gezellig de sneeuw!!!!!! hoop dat je een super weekend hebt met school. laat je ons de fotos ook zien??????? de website is echt super goed gelukt joh!!!!!!! schoolfotograaf daar hadden wed thuis nog niet over nagedacht!!!! laat je ons ook wat fotos zien?????? veel liefs mama en michelle!!!!!

  • 25 November 2015 - 12:10

    Opa En Oma:

    hartstikke goed jeroen.
    we zijn super trots en een beetje jaloers op je
    wat jij allemaal doet moge wij alleen maar van dromen.
    ik hoop dat je een fijne skivakantie tegemoet gaat met flink wat sneeuw.
    heel veel groetjes van opa en oma en graag tot wederhoren.

  • 29 November 2015 - 09:01

    Susan:

    Hoi Jeroen,

    Door de Sinterklaasdrukte had ik nu pas tijd om te kijken. Maar dat ziet er goed uit hoor!!
    En? Heb je al kunnen skiën? Lekker hoor!!
    Geniet ervan... wij hebben weer eens regen.... :-(
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Hallo, Ik ga 10 maanden naar Canada, hier ga ik een high school doen en een golfopleiding. tijdens mijn verblijf woon ik in een gastgezin die naast de school wonen, lekker dichtbij haha. Vancouver Island is het eiland waarop ik verblijf, het plaatsje heet Qualicum Beach. ik ga via hier iedereen op de hoogte houden van wat ik aan het doen ben en heb gedaan en hoe het gaat op school. Groetjes Jeroen

Actief sinds 21 Mei 2015
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 3992

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 01 Juli 2016

canada

Landen bezocht: