eerste en tweede schooldag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu eerste en tweede schooldag - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu

eerste en tweede schooldag

Blijf op de hoogte en volg jeroen

10 September 2015 | Canada, Vancouver

Gisteren was de eerste schooldag, toen ik op school aankwam was het erg druk, maar gelukkig wist ik waar ik heen moest :) Ik kwam terecht in een klaslokaal met alle internationale studenten, dit waren er 49! iedereen kreeg een rooster uitgedeeld en daarna gingen we naar de les, waar ik dus blijkbaar in de verkeerde heb gezeten haha... de dag vloog voorbij en aan het einde van de schooldag gingen we met alle internationale studenten naar een minigolf baan, golfen vind ik leuk, maar minigolf is echt niet leuk! maargoed, na de golf kregen we allemaal pizza en heb ik weer een hoop mensen ontmoet. de tweede dag, die nu is, is wel rustig verlopen, zoals een normale schooldag zou gaan. vanmiddag heb ik mijn tweede golfles, en ik ben blij als ik klaar ben, want het computerlokaal waar ik nu les heb, heeft een kapotte airco, en het is 27,7 graden! bij 28 mogen we naar huis!

  • 10 September 2015 - 23:14

    Els:

    Wat spannend..zo.n eerste dag.......was de eerste les wel leuk??
    Jamner van de 0,3 graden

  • 11 September 2015 - 06:10

    Susan:

    Oei... dat is heet... Helaas, net niet warm genoeg.
    Klinkt wel goed, jouw eerste indrukken.

  • 11 September 2015 - 09:12

    Michelle:

    Das heet!

  • 11 September 2015 - 13:38

    Opa:

    aq wagollf is veel leuker had je meer tegenstand en niet zo warm verder alles naar wens ik wens je het alerbeste van ons en tot wed
    erhoren doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Hallo, Ik ga 10 maanden naar Canada, hier ga ik een high school doen en een golfopleiding. tijdens mijn verblijf woon ik in een gastgezin die naast de school wonen, lekker dichtbij haha. Vancouver Island is het eiland waarop ik verblijf, het plaatsje heet Qualicum Beach. ik ga via hier iedereen op de hoogte houden van wat ik aan het doen ben en heb gedaan en hoe het gaat op school. Groetjes Jeroen

Actief sinds 21 Mei 2015
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 3991

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 01 Juli 2016

canada

Landen bezocht: