de eerste dagen bij het gastgezin - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu de eerste dagen bij het gastgezin - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu

de eerste dagen bij het gastgezin

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

08 September 2015 | Canada, Vancouver

na een lange boottrip te hebben gemaakt, een bezoek aan de golfbaan te hebben gebracht en het hotel van mama te hebben bekeken was het zover, op naar het gastgezin! na een kleine zoektocht het huis gevonden en meteen kregen we een rondleiding. na de rondleiding gingen we lekker eten, spaghetti :) na het eten vertrok mama naar haar hotel en ging ik na een korte tijd al naar bed. de volgende morgen kwam mama mij ophalen om nog wat spulletjes te kopen en wat lekkers te gaan eten, ook savonds hebben we weer lekker wat gegeten! na het eten afscheid genomen van mama en weer op tijd naar bed gegaan. de dagen erna heb ik een beetje gegolfd, naar de stad geweest, en naar een suuuper groot winkelcentrum geweest, en gisteren naar een winkelcentrum waar op het dak geen dakpannen liggen, maar gras met echte geiten! vandaag heb ik mijn eerste golfles, en morgen de eerste schooldag, ik heb er zin in!

  • 08 September 2015 - 18:58

    Susan:

    Heel veel plezier en succes morgen op je eerste schooldag!!

  • 08 September 2015 - 20:13

    Els:

    Nou nou. .je eet wat af he..min Canada

  • 08 September 2015 - 20:15

    Els:

    Heel veel plezier op je eerste schooldag!!xx

  • 08 September 2015 - 20:18

    Rian:

    erg leuk om dit allemaal te lezen....hoe was je eerste golfles? Heb je lekker gewinkeld :) tussen de geiten, hihihi..dat moet bijzonder zijn....Heel veel plezier en succes op je eerste schooldag...ben benieuwd..... Rookworst en jelly beans komen eraan....Liefs Rian xx

  • 10 September 2015 - 11:04

    Opa En Oma :

    veel sucses met je eerste schooldag groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Hallo, Ik ga 10 maanden naar Canada, hier ga ik een high school doen en een golfopleiding. tijdens mijn verblijf woon ik in een gastgezin die naast de school wonen, lekker dichtbij haha. Vancouver Island is het eiland waarop ik verblijf, het plaatsje heet Qualicum Beach. ik ga via hier iedereen op de hoogte houden van wat ik aan het doen ben en heb gedaan en hoe het gaat op school. Groetjes Jeroen

Actief sinds 21 Mei 2015
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 4001

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 01 Juli 2016

canada

Landen bezocht: