dag 2 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

01 September 2015 | Canada, Vancouver

simpel gezeggd, een hele regenachtige dag, vanaf s'morgens tot savonds 5 uur heeft het de hele tijd hard geregend. we zijn de hele dag op zoek geweest naar een telefoonwinkel, want ik had een abonnement nodig, toen we eenmaal een winkel hadden gevonden waren we ons paspoort vergeten dus ben ik ff naar het hotel op en neer gerend, wat verdeer weg was dan dat ik dacht... en dat ook nog eens in de regen... we waren de regen beu en zijn naar het hotel gegaan, hier hebben we een film gekeken en toen die was afgelopen was het eindelijk droog!! mijn maag knorde van de honger dus gingen we iets te eten zoeken, na 1,5 uur eindelijk een leuk restaurant gevonden, dezelfde als gisteren hahaha, maar wel heerlijk gegeten!

  • 01 September 2015 - 16:13

    Els:

    Nou jeroen dan weet je iig. Dat het ook daar kan regenen.....hoop op een droog vervolg van je reis!!!!!

  • 02 September 2015 - 20:05

    Opa En Oma:

    Wat jammer van die regen.
    Het is net hollands weer
    maar toch nog lekker gegeten.

    groetjes opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Hallo, Ik ga 10 maanden naar Canada, hier ga ik een high school doen en een golfopleiding. tijdens mijn verblijf woon ik in een gastgezin die naast de school wonen, lekker dichtbij haha. Vancouver Island is het eiland waarop ik verblijf, het plaatsje heet Qualicum Beach. ik ga via hier iedereen op de hoogte houden van wat ik aan het doen ben en heb gedaan en hoe het gaat op school. Groetjes Jeroen

Actief sinds 21 Mei 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 3999

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 01 Juli 2016

canada

Landen bezocht: