dag 3 en 4 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu dag 3 en 4 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van jeroen berg - WaarBenJij.nu

dag 3 en 4

Door: jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen

02 September 2015 | Canada, Vancouver

dag 3, eindelijk een dag zonder regen! de hele dag hebben we een beetje rondgelopen in de stad en veel bekeken, het is er zo mooi! wel super druk haha. verder niet heel erg veel gedaan, toen we aan het eind van de middag aankwamen in het hotel lekker gedoucht en een restaurant opgezocht om lekker te eten, het was weer een hamburger restaurant geworden, maar wel de beste die ik ooit heb gegeten! de volgende dag nog lekker ontbeten en toen zijn we naar de veerboot gegaan die ons naar het eiland bracht waar ik de komende tijd ga wonen. eenmaal aangekomen op het eiland zijn we naar de golfbaan gereden omdat we honger hadden, en daar konden we lekker eten! het was daar zo lekker rustig, en het rook er zo lekker haha... na de golfbaan zijn we doorgereden naar het hotel waar mama slaapt, en daarna zijn we naar het gastgezin gegaan. hier hebben we heerlijk spaghetti gegeten, eindelijk iets anders als hamburgers. nadat we de koffers hadden uitgepakt is mama naar het hotel gegaan en heb ik nog wat tv gekeken om mn gastgezin wat beter te leren kennen en daarna lekker naar bed gegaan, want na de hele dag reizen was ik heeeeel erg moe...

  • 03 September 2015 - 23:48

    Els:

    Het was weer een super dag met veel nieuwe indrukken......weet zeker dat je het er leuk gaat hebben....hele aardige gastouders zus..en broer........ ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jeroen

Hallo, Ik ga 10 maanden naar Canada, hier ga ik een high school doen en een golfopleiding. tijdens mijn verblijf woon ik in een gastgezin die naast de school wonen, lekker dichtbij haha. Vancouver Island is het eiland waarop ik verblijf, het plaatsje heet Qualicum Beach. ik ga via hier iedereen op de hoogte houden van wat ik aan het doen ben en heb gedaan en hoe het gaat op school. Groetjes Jeroen

Actief sinds 21 Mei 2015
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4001

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 01 Juli 2016

canada

Landen bezocht: